Cerințele necesare ocupării postului de specialist evaluare daune:
- studii superioare cu diplomă de licență;
- vechime în muncă, minim 1 an;
- abilități generale de operare pe computer (MS Office);
- experiența în domeniul asigurărilor, constituie un avantaj;
- desfășurarea activității la sediul din București.
Principalele atribuții ale postului:
- alocarea cererilor de plată pe dosare;
- deschide în sistemul informatic dosare de restituire primă;
- efectueză demersurile necesare pentru soluționarea dosarelor de restituire;
- asigură funcționarea eficientă a procesului de analiză și soluționare a cererilor de plată restituire primă;
Bibliografie:
Legea nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților;
- Norma ASF nr.24/2019 privind Fondul de Garantare a Asiguraților;
Potențialii candidați sunt rugați să transmită pe adresa de mail resurseumane@fgaromania.ro, urmatoarele documente, cu menționarea postului vizat:
- CV-ul model Europass în limba română;
- Scrisoare de recomandare;
- Scrisoare de intenție – cu menționarea postului vizat;
- Formularul de candidatură;
Termenul limită pentru transmiterea documentelor este 17.05.2024 (inclusiv).
Candidații declarați eligibili în urma selecției CV-urilor, vor fi invitați la Interviu, în perioada 22-23.05.2024.