TERMEN LIMITĂ pentru înscriere: 05.07.2024
DENUMIREA POSTULUI: REFERENT DE SPECIALITATE
Candidații pentru aceste posturi dovedesc experiența solicitată și vor prezenta următoarele comportamente și aptitudini:
- analizează eficient problemele, identifică instrumente sau resurse pentru rezolvarea lor;
- stabilesc priorități și planifică sarcinile pe care le desfășoară, sunt preocupați de îmbunătățirea constantă a performanței proprii și a salariaților din subordine, concentrându-se pe eficiență și eficacitate în atingerea rezultatelor;
- își prioritizează munca și se asigură de finalizarea la timp a sarcinilor de serviciu;
- capacitate de înțelegere și reacție rapidă;
- spirit de inițiativă;
- încurajează activ o atitudine colaborativă și de cooperare;
- se adaptează ușor, au o abordare pozitivă, contribuie și dezvoltă alternative.
PRINCIPALELE ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI ALE POSTULUI:
- preia cereri restituire primă și deschide în sistemul informatic dosarele aferente;
- analizează cererile de restituire din punct de vedere al dreptului și cuantumului sumei cuvenite;
- efectueză demersurile necesare pentru soluționarea cererilor de restituire;
- asigură funcționarea eficientă a procesului de analiză și soluționare a cererilor de plată restituire primă;
CERINȚE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Condiții generale de eligibilitate :
- cetățenia română, cetățenia altor state membre UE sau aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoașterea limbii române, scris și vorbit, la un nivel adecvat îndeplinirii responsabilităților postului;
- să fie apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcției; starea de sănătate este atestată pe baza unei declarații pe proprie răspundere, urmând la angajare să se verifice pe bază de examen medical de specialitate conform legislației în vigoare;
- îndeplinește condițiile de studii și vechime solicitate în anunțul de recrutare
Condiții specifice de eligibilitate:
POST | CONDIȚII SPECIFICE |
Referent de specialitate | Studii: Studii superioare absolvite cu diplomă de licență.
Experiență: Ø vechime în muncă, minim 1 an; Ø abilități generale de operare pe computer (MS Office); Ø experiența în domeniul asigurărilor, constituie un avantaj; |
CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ:
- Formularul de candidatură;
- Un CV în format Europass, semnat și datat;
- Copie a actului de identitate al candidatului, a cărei conformitate cu originalul este certificata prin semnătură de către posesorul actului de identitate;
- Scrisoare de intenție, semnată și datată;
- Scrisoare de recomandare semnată și datată;
- Copii ale diplomelor solicitate (și/sau atestate de echivalare a diplomelor obținute în străinătate, eliberate de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educației Naționale);
- Carte de muncă/contract de mandat și/sau adeverință/extras Revisal care să ateste vechimea în muncă pentru dovedirea experienței profesionale;
- Declarație pe proprie răspundere a candidatului prin care atestă că este apt din punct de vedere medical;
- Certificatul de cazier judiciar în termenul de valabilitate legal;
Dosarul de candidatură al candidaților trebuie transmis către FGA pe adresa de e-mail resurseumane@fgaromania.ro în termenul stabilit în Calendarul de concurs.
REGULI DE TRANSMITERE A DOSARELOR DE CANDIDATURĂ:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 16 mb;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer de fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor);
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile: .exe; .com sau .ink;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate;
- subiectul mesajului trebuie să conțină denumirea postului menționat în titlul anunțului.
Toate documentele vor fi scanate individual, salvate în format .pdf și atașate în același e-mail.
ASPECTE GENERALE PRIVIND PROCESUL DE DERULARE A CONCURSULUI:
Dosarele de candidatură incomplete, care nu se conformează regulilor de transmitere a documentelor sau care au fost transmise după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide.
Candidaţii participanti vor fi anunțati prin e-mail, de către un reprezentat din cadrul Serviciul Resurse Umane, de etapele din cadrul concursului, precum și de rezultatele obținute după fiecare etapă din procesul de recrutare.
Contestațiile pot fi depuse de candidații nemulțumiți de rezultatele proprii la proba de interviu Socio-profesional. Fiecare candidat are dreptul de a contesta doar propriile rezultate.
Eventualele contestații privind rezultatul obținut la interviul Socio-Profesional se depun în maximum o zi lucrătoare de la primirea de către candidat a rezultatului probei și se soluționează de către Comisia de soluționare a contestațiilor și sesizărilor.
Candidații nemulțumiți de rezultatul Etapei de eligibilitate, de modul de organizare a concursului sau care consideră că procesul de recrutare afectează în mod direct egalitatea de șanse, de tratament și libertatea de exprimare a acestora, pot depune sesizări la Serviciul Resurse Umane.
Depunerea sesizărilor nu afectează derularea probelor de concurs.
Serviciul Resurse Umane va transmite candidaților contestatari soluția Comisiei de soluționare a contestațiilor și sesizărilor, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea/înregistrarea la FGA a contestației/sesizării.
Condiția necesară pentru derularea întregului proces de recrutare este înregistrarea a cel puțin 2 (două) candidaturi eligibile, cu dosarul complet și care să respecte cerințele publicate în Anunțul de recrutare, conform etapelor stabilite în procedura de recrutare.
BIBLIOGRAFIE (poate fi consultată pe site-ul FGA)
- Legea nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților, cu completările și modificările ulterioare;
- Norma ASF nr. 24/2019 privind Fondul de Garantare a Asiguraţilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto pentru prejudicii produse terţilor prin accidente de vehicule şi tramvaie;
- Norma ASF nr.20/2017 privind asigurările auto din România;
CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR DE CONCURS:
NR. CRT. | ACȚIUNE | PERIOADĂ DE DESFĂȘURARE | OBSERVAȚII | RESPONSABIL | |
1. | Depunere dosare de candidatură | 21.06.2024-05.07.2024 | Se face doar electronic la adresa resurseumane@fgaromania.ro | Candidați | |
2. | Verificare eligibilitate | 08.07.2024 | Se face de către Comisia de verificare a eligibilității | Comisia de verificare a eligibilității | |
3. | Transmitere rezultat | 09.07.2024 | Se face de către secretariat Comisie | Secretar Comisie | |
3. | Interviu
Socio-Profesional |
11.07.2024-12.07.2024 | Se desfășoară la sediul FGA de către Comisia de Interviu
Socio-Profesional |
Comisia de Interviu
Socio-Profesional |
|
4. | Transmitere rezultat | 15.07.2024-16.07.2024 | Se face de către secretariat Comisie | Secretar Comisie | |
5. | Depunere contestații | 1 zi lucrătoare de la primirea de către candidat a rezultatului probei de interviu Socio-profesional | Se depun electronic la adresa resurseumane@fgaromania.ro | Candidați | |
6. | Depunere sesizări | Oricând pe perioada desfășurării concursului | Se depun electronic la adresa resurseumane@fgaromania.ro | Candidați | |
7. | Soluționare contestații și/sau sesizări | 5 zile lucrătoare de la primirea și înregistrarea la FGA a contestației/sesizării | Se face de către Comisia de soluționare a contestațiilor și sesizărilor | Comisia de soluționare a contestațiilor și sesizărilor |
În cazul în care calendarul activităților de concurs va suferi modificări ulterioare, acestea vor fi postate în timp util pe site-ul FGA.
Fiecărui candidat declarat eligibil pentru Interviul Socio-Profesional i se va transmite un mail cu data și ora la care va putea susține Interviul Socio-Profesional.
Informații suplimentare la telefon 021.201.11.60.