Anunț de recrutare prin concurs
Pentru ocuparea postului vacant de responsabil petiții
(contract de muncă pe durată nedeterminată, cu perioadă de probă conform legislației muncii)
TERMEN LIMITĂ pentru înscriere: 12.12.2024(inclusiv)
Aptitudini personale necesare derivate din specificitatea postului:
- analizează eficient problemele, identifică instrumente sau resurse pentru rezolvarea lor;
- stabilesc priorități și planifică sarcinile pe care le desfășoară, sunt preocupați de îmbunătățirea constantă a performanței proprii și a salariaților din subordine, concentrându-se pe eficiență și eficacitate în atingerea rezultatelor;
- își prioritizează munca și se asigură de finalizarea la timp a sarcinilor de serviciu;
- capacitate de înțelegere și reacție rapidă;
- spirit de inițiativă;
- încurajează activ o atitudine colaborativă și de cooperare;
- se adaptează ușor, au o abordare pozitivă, contribuie și dezvoltă alternative.
PRINCIPALELE ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI ALE POSTULUI:
- Coordonează activitatea de înregistrare, evaluare și soluționare a petițiilor solicitărilor/ reclamațiilor primite de către FGA;
- Colaborează cu direcțiile de specialitate din cadrul FGA pentru formularea răspunsurilor;
- Gestionează petițiile/ solicitările/ reclamațiile complexe/ sensibile cu impact asupra imaginii FGA;
CERINȚE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Condiții generale de eligibilitate :
- Cetățenia română, cetățenia altor state membre ale UE sau aparținând Spațiului Economic European, domiciliul în România și capacitate deplină de exercițiu;
- Limba română, scris și vorbit;
- Pregătirea de specialitate – studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic/juridic/tehnic/comunicare și relații publice/internaționale/jurnalism;
- Cunoștințe de operare PC: – nivel mediu;
- Vechimea în muncă pe funcțiile aferente pregătirii de specialitate solicitate: minim 3 ani;
- Limbi străine: Engleză sau o altă limbă de circulație internațională, alta decât limba română – nivelul de cunoastere: „citit”, „scris , „vorbit”: cunoștințe nivel mediu;
Cerințe specifice:
- atenție sporită la detalii, capacitate de analiză și sinteză și abilități de comunicare;
- disponibilitate de lucru peste program.
Abilități, calități și aptitudini personale necesare derivate din specificitatea postului:
- capacitate de întelegere și reacție rapidă;
- capacitate mare de analiză și sinteză;
- capacitate de comunicare;
- loialitate, discreție;
- flexibilitate în gândire;
- perspicacitate;
- spirit de inițiativă.
- Condiții specifice:
POST | CONDIȚII SPECIFICE |
Responsabil Petiții | Studii: Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic/juridic/tehnic/comunicare și relații publice/internaționale/jurnalism.
Experiență: Ø Vechimea în muncă pe funcțiile aferente pregătirii de specialitate solicitate: minim 3 ani; Ø Cunoștințe de operare PC: – nivel mediu; Ø Limbi străine: Engleză sau o altă limbă de circulație internațională, alta decât limba română – nivelul de cunoastere: „citit”, „scris , „vorbit”: cunoștințe nivel mediu; |
CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ:
- Formular candidatură semnat și datat – Anexa nr.2 la prezenta;
- CV semnat și datat;
- Scrisoare de intenție, semnată și datată;
- Copii ale diplomelor solicitate și/sau atestate de echivalare a diplomelor obținute în străinătate, eliberate de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educației Naționale.
Dosarul de candidatură al candidaților trebuie transmis către FGA pe adresa de e-mail resurseumane@fgaromania.ro în termenul stabilit în Calendarul de concurs.
REGULI DE TRANSMITERE A DOSARELOR DE CANDIDATURĂ:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 16 mb;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer de fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor);
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile: .exe; .com sau .ink;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate;
- subiectul mesajului trebuie să conțină denumirea postului menționat în titlul anunțului.
Toate documentele vor fi scanate individual, salvate în format .pdf și atașate în același e-mail.
ASPECTE GENERALE PRIVIND PROCESUL DE DERULARE A CONCURSULUI:
Dosarele de candidatură incomplete, care nu se conformează regulilor de transmitere a documentelor sau care au fost transmise după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide.
Candidaţii participanti vor fi anunțati prin e-mail, de către un reprezentat din cadrul Serviciul Resurse Umane, de etapele din cadrul concursului, precum și de rezultatele obținute după fiecare etapă din procesul de recrutare.
Contestațiile pot fi depuse de candidații nemulțumiți de rezultatele proprii la proba de interviu Socio-profesional. Fiecare candidat are dreptul de a contesta doar propriile rezultate.
Eventualele contestații privind rezultatul obținut la interviul Socio-Profesional se depun în maximum o zi lucrătoare de la primirea de către candidat a rezultatului probei și se soluționează de către Comisia de soluționare a contestațiilor și sesizărilor.
Candidații nemulțumiți de rezultatul Etapei de eligibilitate, de modul de organizare a concursului sau care consideră că procesul de recrutare afectează în mod direct egalitatea de șanse, de tratament și libertatea de exprimare a acestora, pot depune sesizări la Serviciul Resurse Umane.
Depunerea sesizărilor nu afectează derularea probelor de concurs.
Serviciul Resurse Umane va transmite candidaților contestatari soluția Comisiei de soluționare a contestațiilor și sesizărilor, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea/înregistrarea la FGA a contestației/sesizării.
Condiția necesară pentru derularea întregului proces de recrutare este înregistrarea a cel puțin 2 (două) candidaturi eligibile, cu dosarul complet și care să respecte cerințele publicate în Anunțul de recrutare, conform etapelor stabilite în procedura de recrutare.
Proba scrisă constă în 10 întrebări tip grilă din bibliografia afisată. Fiecare intrebare este cotată cu 0,5 puncte. Candidații care primesc minim 3 puncte la proba scrisă, se califică la proba cu interviu socio-profesional.
BIBLIOGRAFIE (poate fi consultată pe site-ul FGA)
- Legea 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților, cu completările și modificările ulterioare;
- Norma ASF nr. 24/2019 privind Fondul de Garantare a Asiguraților, cu modificarile și completările ulterioare;
- Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările și completările ulterioare (art. 242 – art. 272);
- Codul civil – contractul de asigurare (Capitolul XVI);
- Ordonanța 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR DE CONCURS:
NR. CRT. | ACȚIUNE | PERIOADĂ DE DESFĂȘURARE | OBSERVAȚII | RESPONSABIL | |
1. | Depunere dosare de candidatură | 21.11.2024-12.12.2024(inclusiv) | Se face doar electronic la adresa resurseumane@fgaromania.ro | Candidați | |
2. | Verificare eligibilitate | 13.12.2024 | Se face de către Comisia de verificare a eligibilității | Comisia de verificare a eligibilității | |
3. | Transmitere rezultat | 16.12.2024 | Se face de către secretariat Comisie | Secretar Comisie | |
4. | Probă scrisă | 17.12.2024 | Se desfășoară la sediul FGA de către Comisia de Concurs | Comisie de Concurs | |
5 | Transmitere rezultat | 18.12.2024 | Se face de către secretariat Comisie | Secretar Comisie | |
6. | Interviu
Socio-Profesional |
20-23.12.2024 | Se desfășoară la sediul FGA de către Comisia de Concurs | Comisie de Concurs | |
7. | Transmitere rezultat | 24.12.2024 | Se face de către secretariat Comisie | Secretar Comisie | |
8. | Depunere contestații | 1 zi lucrătoare de la primirea de către candidat a rezultatului probei | Se depun electronic la adresa resurseumane@fgaromania.ro | Candidați | |
9. | Depunere sesizări | Oricând pe perioada desfășurării concursului | Se depun electronic la adresa resurseumane@fgaromania.ro | Candidați | |
10. | Soluționare contestații și/sau sesizări | 5 zile lucrătoare de la primirea și înregistrarea la FGA a contestației/sesizării | Se face de către Comisia de soluționare a contestațiilor și sesizărilor | Comisia de soluționare a contestațiilor și sesizărilor |
În cazul în care calendarul activităților de concurs va suferi modificări ulterioare, acestea vor fi postate în timp util pe site-ul FGA.
Fiecărui candidat declarat eligibil pentru Interviul Socio-Profesional i se va transmite un mail cu data și ora la care va putea susține Interviul Socio-Profesional.
Informații suplimentare la telefon 021.201.11.60.