Cerințele necesare ocupării postului de Specialist evaluare daune – 6 posturi:
- studii superioare cu diplomă de licență;
- vechime în muncă, minim 1 an;
- abilități generale de operare pe computer (MS Office);
- experiența în domeniul asigurărilor, constituie un avantaj;
- desfășurarea activității la sediul din București.
Principalele atribuții ale postului:
- alocarea cererilor de plată pe dosare;
- deschide în sistemul informatic dosare de restituire primă;
- efectueză demersurile necesare pentru soluționarea dosarelor de restituire;
- asigură funcționarea eficientă a procesului de analiză și soluționare a cererilor de plată restituire primă;
Bibliografie:
- Legea nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților;
- Norma ASF nr.24/2019 privind Fondul de Garantare a Asiguraților;
- Legea nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civilă auto;
- Norma nr.20/2017 privind asigurările din România, cu modificări și completări ulterioare;
Cerințele necesare ocupării posturilor de Inspectori de specialitate daune – 3 posturi:
- studii superioare cu diplomă de licență;
- abilități generale de operare pe computer (MS Office);
- vechime în muncă minim 1 an;
- experiența în domeniul asigurărilor, constituie un avantaj;
- cunoasterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- abilitati/competente: atenție sporită la detalii, capacitate de analiză și sinteză, abilități de
- desfășurarea activității la sediul din București.
Principalele atribuții ale postului:
- evaluează și avizează din punct de vedere tehnic dosarele de daună pentru care s-au depus cereri de plată;
- acordă asistență creditorilor de asigurări atât la depunerea cererilor de plată cât și pe parcursul instrumentării dosarului de daună;
- asigură funcționarea eficientă a procesului de analiză și soluționare a cererilor de plată;
- verifică conformitatea documentelor solicitate
Bibliografie:
- Legea nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților;
- Norma ASF nr.24/2019 privind Fondul de Garantare a Asiguraților;
- Legea nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civilă auto;
- Norma nr.20/2017 privind asigurările din România, cu modificări și completări ulterioare;
Potențialii candidați sunt rugați să transmită pe adresa de mail resurseumane@fgaromania.ro, urmatoarele documente, cu menționarea postului vizat:
- CV-ul model Europass în limba română;
- Scrisoare de recomandare;
- Scrisoare de intenție.
Termenul limită pentru transmiterea documentelor este 07.04.2024(inclusiv).
Candidații declarați eligibili în urma selecției CV-urilor, vor fi invitați la Interviu, în perioada 11-17.04.2024