Anunț de recrutare privind ocuparea a două posturi de referent de specialitate (perioada determinată)
Cerințele necesare ocupării postului de referent de specialitate:
- studii superioare cu diplomă de licență;
- abilități generale de operare pe computer (MS Office, Access, Internet);
- experiență în instrumentarea petițiilor de minim 6 luni;
- cunoasterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- abilitati/competente: atentie sporita la detalii, capacitate de analiza si sinteza, abilități de comunicare.
Principalele atribuții ale postului:
- înregistrează, evaluează, analizează și închide petițiile primite de la petenți;
- formulează răspunsuri la petițiile analizate;
- colaborează cu Direcțiile de specialitate din cadrul FGA pentru formularea răspunsurilor;
- urmărește soluționarea în termenul legal al petițiilor primite, conform Procedurii operaţionale privind soluţionarea petiţiilor / sesizărilor / solicitărilor de informaţii adresate Fondului de Garantare a Asiguraţilor;
- răspunde apelurilor telefonice primite pe linia telefonică dedicată Petițiilor
Potențialii candidați sunt rugați să transmită pe adresa de mail resurseumane@fgaromania.ro, urmatoarele documente, cu menționarea postului vizat:
- CV-ul model Europass în limba română;
- Scrisoare de recomandare;
- Scrisoare de intenție.
Termenul limită pentru transmiterea documentelor este 08.08.2023
Candidații declarați eligibili în urma selecției CV-urilor, vor fi invitați la Interviu, în data de 10-11.08.2023.