Cerințele necesare ocupării postului de Consilier în cadrul Cabinetului Directorului General:
- Pregătire de specialitate – studii superioare în Finanțe, Contabilitate, Economie sau alte domenii economice;
- Cunoașterea, buna întelegere și aplicarea legislației incidente;
- Pregătire complementară (cursuri de specializare, finanțe bănci, management bancar reprezintă un avantaj);
- Cunoștințe de operare PC: nivel mediu (Word, Excel, Power Point);
- Vechime totală în muncă: minim 3 ani experiență în domeniul financiar;
- Limbă engleză – nivel mediu adaptat specificului profesional;
Aptitudini personale necesare derivate din specificului postului:
- Capacitate de înțelegere și reacție rapidă
- Capacitate mare de analiză și sinteză
- Abilități de analiză a proceselor operaționale
- Capacitate de comunicare
- Loialitate, discreție
- Flexibilitate în gândire
- Perspicacitate
- Spirit de inițiativă
Principalele atribuții ale postului:
- Identifică, inițiază și facilitează proiecte de optimizare a proceselor inter-departamentale prin separarea obiectivelor specifice și reducerea complexității și standardizarea/eficientizarea operațiunilor și a sistemului de guvernanță;
- Contribuie la elaborarea și implementarea strtegiei de optimizare continua a proceselor în vederea susținerii și realizării obiectivelor strategice ale FGA;
- întocmește analize, situații, sinteze și materiale suport cu privire la subiectele supuse aprobării de către Directorul General sau dezbaterilor din cadrul Consiliului de administrație al Fondului;
- identifică din analiza subiectelor supuse aprobării supuse aprobării Directorului General aspectele care nu sunt reglementate corespunzător și formulează propuneri în vederea îmbunătățirii acestora acolo unde este cazul;
- planifică, organizează și monitorizează fluxul informațiilor și documentelor primite și/sau transmise de Directorul General;
- transmite spre informare și/sau executare, dispozițiile și deciziile Directorului General, precum și a celorlalte hotărâri ale conducerii/Consiliului de administrație al Fondului;
- sesisează operativ conducerea FGA despre orice eveniment deosebit apărut în realizarea atribuțiilor și propune masuri corespunzătoare pentru rezolvarea problemelor sesizate;
- colaborează cu specialiștii din cadrul direcțiilor/structurilor de specialitatea cu privire la subiectele supuse dezbaterilor/aprobărilor Directorului General sau în cadrul Consiliului de administrație al Fondului;
- semnalează Directorului General cazurile de aplicare neconformă a unor acte normative și face pro
- participă la solicitarea și cu aprobarea Directorului General, la reuniunile organismelor naționale și internaționale unde FGA este membră;
- formulează puncte de vedere în cadrul reuniunilor organismelor naționale și internaționale unde FGA este membră;
- prezintă rapoarte de informare Directorului General și formulează propuneri cu privire la aspectele discutate în cadrul reuniunilor la care participă;
- urmărește în permanență și iși însușește modificările și completările care apar în legislația incidentă domeniului de activitate;
- se conformează cerințelor impuse de prevederile normelor interne privind circulația informațiilor clasificate atât pentru documentele cu nivel strict secret, secret de serviciu și cele cu alt nivel de clasificare, raportat șa nivelul de acces aferent postului;
- îndeplinește orice alte atribuții și sarcini cu caracter specific domeniului de activitate, prevăzute de actele normative în vigoare sau dispuse de conducerea FGA.
Bibliografie:
- Legea nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților, cu completările și modificările ulterioare;
- Norma ASF nr.24/2019 privind Fondul de Garantare a Asiguraţilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 246/2015 privind redresarea şi rezoluţia asigurătorilor;
- Legea nr. 85/2014 privind procedura de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu completările și modificările ulterioare – dispoziţii privind falimentul societăţilor de asigurare/reasigurare
- Legea nr. 554/2004 contenciosului administrativ.
Potențialii candidați sunt rugați să transmită pe adresa de mail resurseumane@fgaromania.ro, următoarele documente, cu menționarea postului vizat:
- CV-ul model Europass în limba română;
- Scrisoare de recomandare;
- Scrisoare de intenție.
Termenul limită pentru transmiterea documentelor este 29.08.2023, ora 14.00.
Candidații declarați eligibili în urma selecției CV-urilor, vor fi invitați la Interviu, în data de 07.09.2023.