Anunț de recrutare privind ocuparea a unui post de referent call-center (perioada determinată)
Cerințele necesare ocupării postului de referent call-center:
- studii medii;
- abilități generale de operare pe computer (MS Office, Access);
- cunoasterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- abilități/competențe: atenție sporită la detalii, capacitate de analiză și sinteză
Principalele atribuții ale postului:
- asigură suport Structurii operative pentru activitatea desfășurată conform ROF și sarcinilor alocate de superiorul ierarhic;
- asigură funcționarea eficientă a procesului de înregistrare a cererilor de plată și cererilor de restituire primă.
Potențialii candidați sunt rugați să transmită pe adresa de mail resurseumane@fgaromania.ro, urmatoarele documente, cu menționarea postului vizat:
- CV-ul model Europass în limba română;
- Scrisoare de recomandare;
- Scrisoare de intenție.
Termenul limită pentru transmiterea documentelor este 14.08.2023.
Candidații declarați eligibili în urma selecției CV-urilor, vor fi invitați la Interviu, în data de 17.08.2023.