București-24 Septembrie 2021 Contractele de asigurare încheiate cu Societatea CITY INSURANCE SA rămân valabile până la expirare, dacă nu intervine una dintre următoarele situații:
– titularul poliței denunță contractul de asigurare
-se împlinește termenul legal de 90 de zile de la data pronunțării hotărârii de deschidere a procedurii falimentului, moment în care polițele de asigurare încetează de drept.
-lichidatorul judiciar numit de instanță odată cu deschiderea în instanță a procedurii falimentului denunță polițele de asigurare, cu informarea prealabilă a asiguratului.
În privința încheierii unui alt contract de asigurare, la un alt asigurător, acest proces ar trebui derulat în paralel cu acțiunea de denunțare a poliței de asigurare încheiate la asigurătorul aflat în insolvență/faliment.
Pași de făcut pentru denunțarea polițelor:
- Completați Cererea de denunțare a contractelor de asigurare. Documentul este disponibil pe site-ul SAR City Insurance SA, respectiv: www.cityinsurance.ro
- Transmiteți cererea de denunțare la SAR City Insurance SA, pe adresa de E-mail dedicată: denuntare@cityinsurance.ro.
- Transmiteți la FGA o Cerere de plată- Anexa 9-Cerere de plată privind acordarea restituirii de primă (disponibilă pe www.fgaromania.ro),pe adresa de E-mail: cerere.plata@fgaromania.ro , însoțită de următoarele documente:
– Împuternicire / Procură, dacă este cazul;
– Copie act identitate
– Copie poliță de asigurare;
– Copie dovada plății primelor de asigurare, în cazul plății primelor în rate
– Dovada denunțării contractului de asigurare înregistrată / transmisă la asigurător;
FGA va înregistra cererile de plată și le va analiza în ordinea primirii și înregistrării