FGA a activat adresa de Email: completari.documente@fgaromania.ro pentru a facilita transmiterea eventualelor completări de documente în susținerea cererilor de plată din partea creditorilor de asigurări ai societăților de asigurări aflate în insolvență/faliment. Adresa de Email este destinată STRICT completărilor de documente aferente cererilor de plată înregistrate deja la FGA. Mesajele de email transmise pe această adresă de email care nu se încadrează în categoria Completări documente vor fi ignorate.
Emailul/rile de completare trebuie să conțină obligatoriu numărul de dosar/cerere de plată pentru care se dorește completarea documențației.
Vă readucem la cunoștință faptul că, începând cu 06 August 2023 adresa de email: cerere.plata@fgaromania.ro a devenit nefunțională.
Pentru transmiterea cererilor de plată, petenții au la dispoziție următoarele opțiuni:
- Completarea cererii de plată online, pe portalul FGA dedicat, disponibil pe site-ul FGA.
- Transmiterea prin poștă(cu confirmare de primire)